Mitt kreativa kylskåp, en fin ask, en skylt, min teckning och musik till er!^^

Hej! Igen! Här är en bild som jag tog av mitt kylskåp, fråga inte varför!   Lite bilder, magneter och allt möjligt! Men jag ska ändra det för vi har haft det sådär i ett par år!

Förra året fyllde min moster år och då gav jag henne bl.a denna:



När jag först tog hål i mina öron köpte jag ett andra par örhängen iform av ett par hjärtan. Denna ask medföljde då:^^

 Visst är den söt? Två duvor!^^


 Här är en bild av en teckning(det blev inte så bra på bild) av karaktären Sasuke ur mangan Samurai Deeper Kyo. Teckningen är omslaget till del 33!^^




Nu är det på tiden(tycker jag) att jag lägger upp llite musik på min blogg! D.v.s. youtube fönster! Här kommer några av mina favoriter^^


























Se mer musik i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0