Mina två söta Kikkisar! (Katter)

Hej! Plötsligt fick jag bara en stor lust av att fotografera mina två små söta katter! Jag hoppas ialla fall att ni tycker att de är söta^^. Men bara som ni vet, de är ett par riktiga matvrak!!!!

 Det här är Tjorven! Döpt efter figuren Tjorven i Astrid Lindgrens "Saltkråkan". Här kommer den andra!^^

 Tyvärr kunde jag inte hitta en bättre bild på Stina. Hon är sååå blyg och ett riktigt matvrak, men mitt matvrak! Hon älskar jordgubs jogurth^^   De har verkligen två helt olika personligheter! Stina, hon är blyg och vek(säger min mamma) och Tjorven är dårakt INTE blyg utan gottar sig! Hon tror nämligen att det är Vi som bor hoss dem, inte att de bor hoss oss.  

Det var nog allt för denna gång!

Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0