Amigurumis, drickglas med en ko och skolmusik....

Hej allihopa igen! Här kommer lite mera bilder från min vardag! (Sitter nämligen hemme och har en sååååå jobbig snuva! Och lite feber)



Här är en Amigurumi som min mamma gjort till OS í Vancouver! Dockan har fått namnet Svea eftersom den är blå-gul med en rock'n roll frisyr! Jag tycker att håret påminner om någon i Twisted Sister.... Eller var det tvärtom? Vad tycker ni att håret liknar som? Nåja! Tänk att det bara är tio dagar(räknat idag) OS börjar ju den tolfte Februari så, men GUD vad det ska bli roligt! Heja Tre Kronor! Jag hoppas(här är min familjs önskemål): att Sverige möter Finland i semi och Canada i final! Eller vad säger ni? Varför inte båda två? Skojar XD!


Här är ett fynd som min mamma och min moster hittade när de handlade! En ko! På ett glas! Vad genialt va! Jag skrattade rätt så mycket när jag såg dem! För nu kan man skilja på fram- och baksidan! (Ni ser på bilden). Visst är de söta?


Här är mitt körhäfte till Skolmusik! Det är ett evengemang som hålls vart annat år typ. Temat för årets Skolmusik är sagor och Fantasy! Att årskurs 3-6, 7-9 och gymnasiet deltar! Alla sjunger inte alla låtar men några sjunger alla tillsammans! Här är låtarna!

1. Den gamla häxan Kulla Blå- Åk 3-6
2. Trollmedley- Åk 3-6
3. Fläderfolket- Alla
4. Trollpackan- Alla
5. Riff City- Åk 7-9 och gymnasiet
6. Vi kommer aldrig att dö- Åk 7-9 och gymnasiet
7. Riddarens sång- Åk 3-6
8. Elvenpath- Åk 7-9
9. Vi vandrar i det blå- Alla

Det var de låtarna! För mer info: http://www.skolmusik.fi

Jag lovar att skriva mer om manga i nästa inlägg, förlåt TT-TT
Sayonara!

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

take care

2010-02-03 @ 15:15:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0