Lite sådär bara!

Wow, jag bröjar bli bättre på att blogga nu verkligen! Har inget att göra så jag skriver här! Jag har haft en bra dag i skolan! Min klasskamrat Robin har en blogg: www.krokodilmunn.blogg.se Kolla in den! Idag fick jag tillbaka mitt fysik prov och gissa? Bara 2 1/2 poöng från full pott, alltså 9+! Vår skola har betyg från 4-10. Min fysiklärare heter Crister och är galen! GALEN! Med stora bokstäver. Han har alltid med sig en mystisk kaffe mugg med katten gustav på sig.-.-. Typisk han. Men han är annars jättetrevlig.

Min skola är ganska stor för att ligga på Åland, ska ni veta. Min skola heter GHS(Godby höstadie skola) och ligger i den åländksa kommunen Finströmen. Ni kan gå in på skolans hemsida: www.ghs.ax Jag går i 8B! Det var allt, lite på måfå!

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Wow, är din fysik lärare så galen? Gillar din skola.

2009-11-12 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0