Alfred Nobel dagen.

Hallå där kött och blåbär!(Inte Sean Banan). SSom ni kanske märkte från redan första början så finns det INTE en manga serie som heter som dagens rubrik(såvida jag vet) utan i detta inlägg ska jag skriva hur vi firade Nobel dagen i min skola. Vi samlades i vårt klassrum enligt schemat och sedan gick vi ut på skolans fotbolls plan och såg fyverkerier. Och det var så bra! Redan tills det var kvart över 9 på morgonen var det bäckmörkt! Och här kan det redan bli bäckmörkt vid 5 tiden, ibland 3 tiden. Men det var jätte roligt och jag önskar att ni kunde ha sett det. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på min blogg, men snart hoppas jag det eftersom vår familjs digital kamera gick sönder(Mamma tappade den i golvet). Det var allt från mig! Hejdå då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0