Snart jul...

Hallå där!
Kan man tänka sig! Att snart är det jul! Och att jag har julhandlat! Som vanligt! Det ska bli så skönt med att skolan slutar på tisdag, två dagar innan julafton! Fast jag kommer inte att kunna träffa mina kompisar då. Men det kommer bli jätteroligt att fira jul! Nu tänker jag skriva hur min familj firar jul!

Min mamma och moster sitter uppe och slår in julklappar på uppe-sittar-kvällen och de håller på till tidigt på morgonen! Sen kliver jag och min storasyster upp och delar ut våra julklappar åt varandra sedanm får vi öppna en julklapp på morgonen. Sen efter det käkar vi frukost och gör lite vad vi vill^^. Vi äter julmat och sen ser vi på Kalle Anka! Och efter Kalle Anka öppnar vi alla våra presenter^^
Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0